header stichting in de molen

Wij als dorpelingen zijn opgegroeid met mensen met een beperking omdat er meer als 35 jaar circa 80 mensen met een beperking dagelijks naar Eerde kwamen voor een prettige daginvulling. Ze waren onderdeel van ons dorp, hoorde erbij, dat was gewoon. Enkele jaren geleden is de dagbesteding voor mensen met een beperking verdwenen uit ons dorp en dat is toch een gemis vonden wij. Middels ons project hebben we dit weer terug gebracht in ons dorp. We bieden mensen met een beperking weer de mogelijkheid om mee te doen. Het is ons kent ons dus integreren gaat eigenlijk vanzelf.
De veiligheid, saamhorigheid, sociale verbinding en de kleinschaligheid bieden mensen de juiste omgeving om van de dag te kunnen genieten en ook nog lekker bezig te zijn. Nieuwe vriendschappen komen tot stand en hoe leuk is het om met elkaar een winkel te runnen waar de mensen uit het dorp blij van worden.

Dagbesteding (zorg)

Past het bij je om samen met ons de de winkel te runnen laat het ons dan weten. Er zijn verschillende manieren waarop dat zou kunnen oa. met een Persoons Gebonden Budget

Dagbesteding (zorg)

Wat hebben we te bieden?
Wij bieden ons kent ons…… Wij bieden ons kent ons onder het genot van een bekske koffie. Wie bieden zorg maar dan op z’n Brabants op een echt hele mooie locatie. Wij bieden erbij horen en met z’n allen.

Wat doen we binnen de dagbesteding?

We runnen een dorpswinkel, eigenlijk een mini supermarkt, met een verrassend groot assortiment; van koeken, tot postzegels, tot boter, tot bier, tot kaas, tot jam, tot soep, tot tja wat hebben we eigenlijk niet.
We vullen vakken, staan achter de kassa, zetten spullen op datum. We zijn creatief, we bakken koekjes. We doen heel veel maar kom gerust eens binnen gewandeld. In de zomertijd is ons terras geopend en ontvangen we fietsers en wandelaars op ons terras.

Stichting ‘in de molen’
Zandvliet 11